Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Gabriella Åkerlund - 19 oktober 2013 20:57

Frågor !
1 . Har du några husdjur ? Japp! kaniner, hundar och katt
2 . Namnge 3 saker som är fysiskt nära dig. Djuren+familjen, bästisarna/pojkvän och mobilen <3
3 . Vad är vädret just nu ? Kolsvart!! Klockan är nio...
4 . Kör du ? Om så har du kraschade ? Em... Inte bil men jag har krockat med cykel :p
5 . Vilken tid vaknade du i morse ? Hahah skulle åka tåg så typ halv sju ;)
6 . När var sista gången du duschat ? I..... går
7 . Vilken var den senaste filmen du såg ? va på bio idag och såg på "Monster University"
8 . Vad gör din sista textmeddelande säga? En pussmun;D
9 . Vad är din ringsignal ? RRRRRRRRIIIIIIINNNNNGGGGGG!!!
10 . Har du någonsin varit på ett annat land ? Ba Norge... -,-
11 . Gillar du sushi? ....... Nej........
12 . Var köper du dina matvaror ? P affären
13 . Har du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare ? Noep!
14 . Hur många syskon har du?  Har 2 syrror o 4 brorsor
15 . Har du en stationär dator eller en laptop ? laptop!
16 . Hur gammal kommer du att va på din nästa födelsedag ? 13år
17 . Bär du kontaktlinser eller glasögon ? Glagögon D:
18 . Har färg du ditt hår ? Japp typ tusen gånger...
19 . Säg något du planerar att göra idag . Sova...
20 . När var sista gången du grät ? Läääääääääänge sen :PP
21 . Vad är din perfekta pizza toppning ? Vet inte...
22 . Vilket föredrar du - hamburgare eller cheeseburgare ? Gillar inte något om de...
23 . Har du någonsin haft en all - nighter ? Va e de?!?!
24 . Vad är din ögonfärg ? Blå tror jag
25 . Kan du känna skillnaden i smak mellan Pepsi och Coke ? Ja!! Pepsi är såå äckligt!!

Av Gabriella Åkerlund - 19 oktober 2013 20:39

Heej!!

Första inlägget nurrå!! Tänkte ba berätta litt om meg... <3

Jag heter egentligen Gabriella men föredrar att kallas Bella.

Jag är 12 och fyller 13 i mars!

Jag tänkte göra bloggen för att berätta om mitt liv, familj och mina husdjur:)

Okej, min mamma o pappa e skilda... De har 3 barn tsm.. Mig och mina två brorsor..

Sen så har min pappa två till killar.. Och min mamma har två tjejer..

Jaha... djuren dåe.. Jag har två hundar, Janko o Lady..

Fyra kaninisar, Hollywood, Michelle Obama, Linus och Mini..

Och så har jag en katt oxå, Killroy <3

Men alla djur har jag hos mamma, för pappa e allergisk:(

Men iallafall, om ni undrar något kan ni väll komentera eller skicka ett E-mail?!

Belllla! <3

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Wop Wop!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards